Specificul externalizării contabile

blog 1
30-05-2023

• Firma client primește nu un angajat anume, ci un serviciu. De exemplu, un serviciu de procesare a decontarilor de avans sau a contabilității. În consecință, clientul plătește nu pentru personal, ci pentru munca prestată. Cu externalizarea, munca nu se va opri dacă un angajat pleacă în vacanță sau se îmbolnăvește. În plus, un client de outsourcing, de regulă, primește nu un angajat, ci un întreg personal, unde fiecare este responsabil pentru o anumită zonă de lucru. Lucrarea este construită după următoarea schemă: clientul furnizează toate informațiile astfel încât externalizatorul să poată începe să țină evidența.
• Lista serviciilor se negociază la încheierea contractului. Nu trebuie să plătiți pentru locuri de muncă de care firma dumneavoastră nu are nevoie.
• Companiile de outsourcing sunt responsabile pentru toate greșelile lor. Conform contractului, aceștia sunt obligați să ramburseze toate amenzile, penalitățile și neajunsurile apărute în procesul contabil din vina angajaților lor.
• Măsura responsabilității companiilor de outsourcing este prescrisă în contract. Documentul trebuie să conțină clauze privind nedezvăluirea informațiilor corporative și înlocuirea unui contabil.
• Companiile de outsourcing asigură clientului muncă continuă: toți specialiștii sunt interschimbabili, nu vor exista timpi de nefuncționare din cauza concediului medical sau concediului anual al unui expert.

Consultația gratuită
Vă vom contacta în urma solicitării dumneavoastră.