Dezavantajele externalizării contabilității pot fi ușor evitate. Pentru a face acest lucru, trebuie să întocmiți corect un contract. Se indică lista de servicii, obligatiile și responsabilitățile părților.
CONTRACTUL TREBUIE SĂ INCLUDE URMĂTOARELE ARTICOLE PE CARE EXTERNALIZATORUL ESTE OBLIGAT SĂ LE EXECUTE:
• intocmirea de rapoarte privind impozitele si contabilitate;
• furnizarea datelor necesare organelor fiscale;
• rambursarea amenzilor pentru erori de contabilitate pe cheltuiala proprie;
• mentinerea confidentialitatii datelor primite de la client;
• furnizarea de informații către client cu privire la toate inovațiile din legislație referitoare la problemele contabile;
• explicarea tuturor aspectelor muncii către autoritățile fiscale;
• alte cerinţe care vor asigura contabilizarea completă, continuă, la timp a companiei-client.
In plus, este important sa se puna de acord cu furnizorul asupra conditiilor de munca, actiunilor in cazul unor eventuale riscuri sau incetarii cooperarii pentru a se putea reveni rapid la functionarea anterioara fara pierderi de eficienta sau suspendarea operatiunilor.
My Accounting oferă servicii de externalizare a contabilității companiilor de toate formele organizaționale, industriile și dimensiunile. Lucrăm cu clienți din Chișinău, Orhei, Comrat și alte orașe. Realizăm contabilitate în mod constant și rezolvăm problemele unice care au apărut.
My Accounting tine evidența contabilă pentru multe companii care operează în diferite industrii. Puteți vedea proiectele noastre pe site.